Categorie: NIEUWS

Vrijdag 25 Mei 2007 at 4:19 pm

PaRadio genomineerd voor 'Beste Marketingcampagne'

PaRadio genomineerd voor 'Beste Marketingcampagne'

Afgelopen woensdag 23 mei is bekendgemaakt dat het VNPF (Vereniging Nederlandse Podia en Festivals) het initiatief van het Paard van Troje met haar eigen wekelijkse radioprogramma ‘PaRadio’ landelijk heeft genomineerd als 'Beste Marketingcampagne van Nederland 2006'. De nominatie van het VNPF voor PaRadio is ondermeer tot stand gekomen door het unieke karakter van een poppodium met haar eigen radioprogramma. Het Paard van Troje heeft sinds enige tijd haar eigen radioprogramma, genaamd 'PaRadio'. Iedere dinsdag- (23.00) en donderdagavond (19.00) kan men via de lokale zender Den Haag FM 92.0 luisteren naar een radioprogramma gemaakt door én vanuit het Paard van Troje. De luisteraar wordt dan getrakteerd op muziek van de acts die in het Paard van Troje zullen optreden, nieuwe releases, Haags Talent, de agenda én er worden vrijkaarten verloot.

Op 13 juni zal tijdens het VNPF-gala in Vera (Groningen) bekend worden gemaakt wie de uiteindelijke prijs voor 'Beste Marketingcampagne van Nederland 2006' (beter bekend als het 'IJzeren Podiumdier') in ontvangst mag nemen.

Het Paard van Troje ontving vorig jaar overigens al een IJzeren Podiumdier voor 'Beste Marketingcampagne' met de introductie van het 'No Risk Ticket'.

Overige nominaties en categorieën:

Nominaties beste podium:
Rotown, Rotterdam
Worm, Rotterdam
Paradiso, Amsterdam
Nominaties beste festival:
Roadburn, Tilburg
Summerdarkness, Utrecht
Defqon.1, Almere
London Calling, Amsterdam
Nominaties beste directeur:
Eric van Eerdenburg, directeur van A Campingflight To Lowlands Paradise
Guus van Hove, directeur van 013
Robert Bangma , directeur van Vera
Pierre Ballings, directeur van Paradiso
Nominaties beste programmeur:
Joey Ruchtie, werkzaam bij Rotown, Rotterdam
Ben Kamsma, werkzaam bij Paradiso, Amsterdam
Ernst Jan Hölscher, werkzaam bij Perron 55, Venlo
Nominaties beste marketingcampagnes:
De “auto- update”screensaver van Patronaat, Haarlem
Paradio van Paard van Troje, Den Haag
Luxor Live Digitaal Tussen De Steigers, van Luxor Live Arnhem
Via deze link is het marketingplan van het Paard van Troje voor PaRadio na te lezen.

Voor meer info: www.paard.nl en www.vnpf.nl



Reageer hieronder

Geen reacties





(optioneel veld)
(optioneel veld)
Deze stomme vraag dient ervoor om spam te voorkomen

Reactiemoderatie staat aan op deze site. Dit betekent dat je reactie niet zichtbaar zal zijn, tot deze is goedgekeurd door een beheerder.

Persoonlijke info onthouden?
Kleine lettertjes: Alle HTML-tags behalve <b> en <i> zullen uit je reactie worden verwijderd. Je maakt links door gewoon een URL of e-mailadres in te typen.